Известие

Collapse
No announcement yet.

Спукан маркуч Алфа 147 1.9 JTDm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спукан маркуч Алфа 147 1.9 JTDm

    Здравейте колеги! От доста време насам колата ми губи мощност при високи обороти, а повечето пъти при над 3000 об/м. ми излиза грешка и колата влиза в авариен режим. Така, днес мисля,че открих проблема и съм почти напълно убеден, че от там са всичките мъки!!!
    Отворих капака, и маркуча който излиза от филтърната кутия и отива към двигателя е ужасно разцепен и целя в масло и гнусотия!! Прилагам Ви снимка на въпросният маркуч, понеже идея си нямам какъв е,но ако някой ми даде инфо за него ( каталожен номер, цена и т.н.) ще съм много много благодарен! Дано темата помогне и на други!

    Снимката:
    Attached Files
    VOLVO S60 D5 2.4 210HP
    Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
    Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

  • #2
    Незнам защо, но снимката е обърната с главата надолу, какт ои да е за да се ориентирате, дупката която се вижда е от филтърната кутия, а и сега се замислям,че вероятно двигателя е засмуквал мръсотии които не са се филтрирали и директно са навлизали през цепката.... дано да няма поражения..
    VOLVO S60 D5 2.4 210HP
    Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
    Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

    Comment


    • #3
      Пренадува турбото от запекла геометрия най-вероятно. Смени маркуча и закарай в някой клубен сервиз да раздвижат геометрията.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
        Пренадува турбото от запекла геометрия най-вероятно. Смени маркуча и закарай в някой клубен сервиз да раздвижат геометрията.
        Стига писахте глупости,този маркуч е за ниско налягане,няма общо с надува.Цепят се от старост.

        ---------- Post added at 16:24 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

        Първоначално публикувано от InFlames Покажи съобщение
        Незнам защо, но снимката е обърната с главата надолу, какт ои да е за да се ориентирате, дупката която се вижда е от филтърната кутия, а и сега се замислям,че вероятно двигателя е засмуквал мръсотии които не са се филтрирали и директно са навлизали през цепката.... дано да няма поражения..
        Намери си такъв и го смени,защото освен турбината и дебитомера хапва боклуци сега
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Mury, вече съм поръчал от Германия. Всъщност не е ли за вакуум маркуча? Понеже от там се засмуква въздух... Иначе незнам дали е нормално, но като бръкнах в дупката му, ръката ми беше толкова черна,че до другия ден не успях да се измия .....

          П.П. Дано грешката която получавам е от недостиг на въздух, а не от замърсен дебитомер....

          Поздрави
          VOLVO S60 D5 2.4 210HP
          Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
          Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

          Comment


          • #6
            Освен че гълта боклуци, лъже стойностите на дебитомера защото го заобикаля (всичкия въздух не минава през дебитомера). Смени маркуча и колата ще тръгне. До тогава можеш да го овиеш с нещо.
            sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

            Comment


            • #7
              Колеги, бъркате се или аз се бъркам по-сериозно от вас. Въпросният маркуч се намира между дебитомера и дроселната клапа! Дебитомера е закачен на филтърната кутия. Въздуха минава през флтърната кутия, след това през дебитомера и СЛЕД ТОВА минава през този маркуч, а не ПРЕДИ дебитомера! Обаче според мен грешката е от следния сценарии - При по-високи обороти и голяма скорост ( натоварване ) дебитомера мерси по-ниски стойности (понеже през него не минава толкова кислород, колкото през дупката след него.. И от там стават някакви омотани неща.. До 3-4 дена ще го изкарам и ще ви направя снимки колеги, да го имате в предвид! Като го гледам какъв е кекав тоя маркуч, съм убеден,че на 60-70% на хората с JTD е спукан!

              Поздрави!
              VOLVO S60 D5 2.4 210HP
              Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
              Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

              Comment


              • #8
                Пренадуването не е от този маркуч!!!

                Увий го с изолирбанд кат за начало докато дойде новия!
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Б*х мааму! Аз докато го разкача и закача ще пристигнат 2 нови! на мноого гадно място е... Още се чудя как да го сменям, Вальо..

                  ---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:28 ----------

                  Ако някой помогне с малко схеми и ръководства ще съм много благодарен! Ето го маркуча, води се "Air Intake Pipe" с каталожен номер " 46794405 "
                  Ето и снимка на гадината:

                  VOLVO S60 D5 2.4 210HP
                  Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
                  Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

                  Comment


                  • #10
                    Преместваш малко филтърната кутия и става.....

                    И внимавай като го нахлузваш на турбото!!!
                    Да не се отчупи някое парче и да направи беля.....
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #11
                      Колко пари ще ти излезе от германия?

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от InFlames Покажи съобщение
                        Колеги, бъркате се или аз се бъркам по-сериозно от вас. Въпросният маркуч се намира между дебитомера и дроселната клапа! Дебитомера е закачен на филтърната кутия. Въздуха минава през флтърната кутия, след това през дебитомера и СЛЕД ТОВА минава през този маркуч, а не ПРЕДИ дебитомера! Обаче според мен грешката е от следния сценарии - При по-високи обороти и голяма скорост ( натоварване ) дебитомера мерси по-ниски стойности (понеже през него не минава толкова кислород, колкото през дупката след него.. И от там стават някакви омотани неща.. До 3-4 дена ще го изкарам и ще ви направя снимки колеги, да го имате в предвид! Като го гледам какъв е кекав тоя маркуч, съм убеден,че на 60-70% на хората с JTD е спукан!

                        Поздрави!
                        Ами да. Мотора си смуче въздух през дупката а не през филтъра. Дебитомера не мери коректно навлизащия обем въздух и ЕКУ то си мисли че въздуха му е малко
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #13
                          Тази бялата тапичка (на снимката) ако не я махнеш - няма никога да ти се цапат ръцете с масло !
                          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                          Comment


                          • #14
                            То като гледам не е тапа, а щуцер/преходник май се явява и ако не иска да сменя турбо, по-добре да си го остави, така както е, без да го изолира.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #15
                              Това на снимката и аз си мисля,че е някакъв преходник... ще видя дали на моят ще има такова нещо като дойде, аз утре - други ден ще се опитам да сваля стария (не знам как ще стане, и дали няма да ми трябва канал,макар,че е на сравнително високо място маркуча...)

                              Иначе сега колата хич не върви и е разбираемо (при висока скорост) А още по-лошото е,че нямам кора под двигателя, и турбото хубаво си "похапва" всякакви мръсотии.. добре поне,че е влажно времето сега и няма толкова прах..

                              ---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:57 ----------

                              Охх, сега видях, от страната на филтърната кутия е фасулска работата, обаче от другата страна - на дросела - не ми се мисли как ще стигна до там... Съвети, идеи? От горе от долу?
                              VOLVO S60 D5 2.4 210HP
                              Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
                              Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

                              Comment

                              Working...
                              X